poniedziałek, 12 lutego 2018

Mus czekoladowy z awokado

No i w końcu nadszedł czas na jakiś ciekawy przepis. ;) Długo zastanawiałam się co by Wam tu wrzucić, czy ma to być obiad, śniadanie, kolacja, a może deser?... Postanowiłam więc, że na początek wstawię Wam coś prostego, a zarazem tak pysznego, że na samą myśl robię się głodna!  A łasuch ze mnie niemały... ;)

Przygotowałam dla Was dzisiaj mus czekoladowy z awokado. Można go jeść na różne sposoby, to od Was zależy czy wrzucicie do niego jakieś owoce typu truskawki, borówki, maliny czy dodacie mus do lodów, na przykład waniliowych :) Można go zjeść również bez dodatków, sami zadecydujcie! :)

Mus czekoladowy z awokado

Składniki:
  • 1 awokado
  • 1 szklanka mleka kokosowego
  • 1/4 szklanki miodu naturalnego*
  • 1/4 szklanki gorzkiego kakao
  • 1/2 łyżeczki naturalnej esencji waniliowej**
  • szczypta soli




Wykonanie:
Miąższ z awokado zmiksuj z miodem, kakao, mlekiem, wanilią i szczyptą soli. I gotowe. :)





*chcąc przyrządzić wersję wegańską należy zamienić miód na syrop klonowy, bądź syrop z agawy. :)
**opcjonalnie, ja gdy nie mam esencji dodaję pół łyżeczki cukru waniliowego ;)



Tym razem postanowiłam przystroić borówkami amerykańskimi, bananami i orzechami laskowymi. W końcu w każdej diecie nie może zabraknąć tłuszczy, a ich nadmiar zawsze można spalić w nadchodzące Walentynki. ;)

Co ciekawe, gdy pierwszy raz robiłam ten mus, byłam do niego sceptycznie nastawiona... no bo jak to? Kakao, miód i awokado? Ciężko było mi wyobrazić sobie ten smak i byłam pewna, że w musie będzie wyczuwalne awokado, o dziwo nie czuć go w ogóle! Mus jest tak niesamowicie czekoladowy, że gdyby nie to, że wiem z czego jest zrobiony pomyślałabym, że jest to jakaś rozpuszczona czekolada. ;)
  
Koniecznie wypróbujcie ten przepis i dajcie znać co o nim sądzicie, czekam na Wasze komentarze. ;)


Zapraszam Was również na mojego funpage'a na facebooku:  Kociołek Zdrowiedźmy

11 komentarzy:

  1. ojej wygląda apetycznie, chętnie bym się na taki deser pokusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam już kiedyś taki i był przepyszny <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale to wygląda ale mi narobiłas smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zrobienie tego nie wymaga zbyt wielkiej ilości czasu, max 10 minut i zrobione ;)

      Usuń
  4. Ten mus to coś idealnego dla mnie. :) Ja wprost uwielbiam wszystko co jest czekoladowe . Wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę sama zrobić taki mus,jestem wielką fanką czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to musi być dobre! Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :o Jadłabym! :D
    Przepis wydaje się być bardzo prosty, a wygląda przesmacznie!
    Czekam na więcej <3
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam bardzo serdecznie w ten mroźny i zimowy dzień i tylko jedna Szkoda że nie można tak przez monitor wyciągnąć tego co tutaj prezentujesz wszystko wygląda apetycznie pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń